מדיניות משלוחים
1 משלוחים, אספקה ומדיניות החזרה
אנו "בלייט אנד מור" חרטנו על דגלנו לספק ללקוחותינו חווית שירות שאין כדוגמתה בארץ ובעולם הכל בכפוף לתנאים הקבועים בתקנון זה.
2. משלוח
2.1. כל הזמנה שתבוצע באתר בימים א'–ה' עד לשעה 08:00 בבוקר תועבר לטיפול עוד באותו היום המשלוח יגיע עד 5 ימי עסקים (אזורים כמו שטחים/מושבים יכול להיות עיכוב של עוד יום יומים, וזאת בכפוף לקבלת אישור תשלום מחברת האשראי.
2.2. מוצר שיוזמן לאחר השעה 08:00 בבוקר, בימים א'-ה', יצא למשלוח יום/יומים לאחר ביצוע ההזמנה.
2.3. הזמנות שיבוצעו באתר בימים ו' ו – ש' יועברו לטיפול ומשלוח ביום א'.
2.4. המשלוח מתבצע על ידי שליחים של החברה בימים א'-ה' בין השעות 09:00 בבוקר ועד 21:00 בלילה בשירות אישי ומתואם מראש.
2.5. טרם ביצוע המסירה השליח יוצר קשר עם המזמין לתיאום הגעה, המזמין חשוב לציין כי על המזמין לצאת אל השליח לאיסוף המוצר, בשל הצורך ביעילות משלוח המוצר. יובהר כי השליח לא עולה לבנייני קומות ומשרדים ולא נדרש לחיפוש חנייה. שיתוף פעולה זה מצד המזמין הכרחי ונדרש לאור התחייבות החברה למועד אספקת המוצרים.
2.6. בעת הגעת השליח יש להציג תעודת זהות של המזמין ו/או ייפוי כח ו/או אישור מהמזמין לאיסוף המשלוח על ידי אדם שלישי ויש לחתום לשליח על אישור קבלת המשלוח.
3. אנו רשאים לעכב משלוח ולמנוע את אספקת המוצר באם לא התקבל תשלום מלא עבורו ו/או הזמנה לא בוצעה במלואה ו/או בצורה תקינה.
4. התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצטרף לתשלום עבור המוצרים, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בשל פגם או אי התאמה, או אם בוטלה העסקה בטרם בוצע המשלוח.
5. "לייט אנד מור" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את אפשרויות המשלוח, עלויות המשלוח ותנאי המשלוח באתר בכל עת.
6. יש לשים לב כי זמני האספקה, כפי שהם מוגדרים בתקנון זה, הינם בגדר אומדן, ואין אנו אחראיים לעיכובים בשל חגים ו/או תנאי מזג אויר ו/או כל אירוע אחר אשר אינו בשליטתנו לרבות אירועים כתוצאה מכוח עליון.
7. ביטול עסקה -
אנו מקפידים על איכות המוצרים המוצגים באתר וכן על משלוח המוצר בצורה אשר תבטיח את הגעתו שלם ותקין ועל כן ביטול עסקה והחזרת מוצר יתאפשרו בתנאים הקבועים בתקנון זה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
תנאי ביטול עסקה:
ניתן לבטל העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). בכל מקרה של סתירה בין הוראות חוק הגנת הצרכן, לבין ההוראות המופיעות בתקנון זה, הוראות חוק הגנת הצרכן גוברות.
בקשה לביטול/שינוי עסקה מהסיבות המנויות בתקנון זה ו/או בחוק הגנת הצרכן תעשה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר. יש ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות בטלפון ולעדכן בדבר בקשת הביטול וכן לשלוח בקשה בכתב למייל info@lightandmore.co.il
ניתן לבטל עסקה ככל והמוצר לא היה בשימוש, לא ניזוק, לא נפגם ולא עבר כל שינוי. יש להחזיר את המוצר לכתובת שתימסר לכם במעמד הביטול כאשר הוא ארוז באריזתו המקורית בצרוף חשבונית מקור.
ביטול מלא וסופי של הזמנה יתבצע רק לאחר בדיקת המוצר על ידינו ורק לאחר שנקבע על ידנו כי המוצר תקין ולא נעשה בו כל שינוי ו/או שימוש ו/או פגם.
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לא ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים:
מוצרים שהורכבו במיוחד ללקוח ו/או הוזמנו במיוחד ללקוח
מוצרים הניתנים להקלטה/שעתוק/שכפול שהמזמין פתח את אריזתם המקורית
בביטול עסקה עלות החזרת המוצר, האחריות לשליחת המוצר וקבלתו על ידי "לייט אנד מור" היא של הלקוח. לקוח שלא החזיר מוצר במועד ו/או לא עמד בתנאי מתנאי ביטול אלה לא יוכל לטעון לביטול העסקה.
דמי ביטול בהזמנה שנעשתה עבור לקוח יגבה דמי ביטול על סה"כ 5% או 100 שקל הנמוך מבניהם
החלפות – אין בעיה להחליף מוצר במידה ולא התבצע שימוש בו.